T
Hei,
Jeg har et drivhus med kanalplast på sidene og taket, og jeg vurderer å lime langs med profilene.
Grunnen er å tette, men også sikre at plasten ikke "blåser ut" hvis/når neste gudrun kommer (har lest at dette kan skje).
Er det fornuftig å legge en streng med silikon langs kantene (plast/aluminium-profilkanten) eller skal man bruke biltemas BT multibond? https://www.biltema.se/bygg/kemikalier/ovriga-kemikalier/bt-multibond-2000028571

Noen som har tips?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.