Hei.
Jeg har revet ned den gamle panelen som har vært på veggene i kjellerstuen siden huset var nytt (1978). Det er tenkt å bli en gipset vegg i stedet.
Nå har jeg liggende bjelker med CC 800 mm og ingen stående bjelker.
Av diverse ulike grunner har jeg ingen lyst til å rive ned disse bjelkene, så jeg tenkte å sjekke med dere hvilke alternativer jeg har.
Går det an å sette OSB på disse bjelkene og deretter gips uten å felle inn noen stående bjelker? Eller blir det for ustødig?