Vi står i valget mellom liggende eller stående panel. Vi liker liggende best, men har hørt at det finnes større risikoer med liggende, fukt og muggskader eksempelvis. Er det noen som vet om det stemmer, eller er liggende og stående fullt sammenlignbare nå om dagen?
Jeg tror ikke at det spiller så stor rolle hvilken panel man har. Det svakeste punktet er jo endeveden. Fuktbeskytter man det omhyggelig og skjærer det rett så klarer det seg.
Selv bruker jeg både stående og liggende som du kan se på hjemmesiden.
Selv bruker jeg både stående og liggende som du kan se på hjemmesiden.
Perfekt ;D Takk for infoen! Hmm..ja..jeg funderer litt over den egenhendig profilerte bordet, prøvde å forstørre bildene fra hjemmesiden men det ble bare 'sudd'. Er den som sitter under vinduene og den som sitter over sokkelbordet like?? Vanskelig å se, men det kanskje er et dryppblekk?
Klikk her for å svare