Hei!
Lurer på om noen har testet å jordslamme et hus med typen ytong/lettbetong blokker?
Vi har egentlig planer om å etterisolere og tok derfor inn tilbud på dette med ny puss. Kjempedyrt var det, formentlig enda dyrere i år. Vurderer derfor om det finnes en metode man kunne gjøre selv da jordslamning dukket opp som et interessant og mer miljøvennlig alternativ.
Men det store spørsmålet er hvordan og om det fungerer?
Gi meg alle erfaringer dere har på jordslamme andre huskonstruksjoner enn tre!
Lurer på om noen har testet å jordslamme et hus med typen ytong/lettbetong blokker?
Vi har egentlig planer om å etterisolere og tok derfor inn tilbud på dette med ny puss. Kjempedyrt var det, formentlig enda dyrere i år. Vurderer derfor om det finnes en metode man kunne gjøre selv da jordslamning dukket opp som et interessant og mer miljøvennlig alternativ.
Gi meg alle erfaringer dere har på jordslamme andre huskonstruksjoner enn tre!
Innendørs vil jeg si kjør, det funker. Hakk litt i lettbetongen slik at leiren har litt ru overflate å feste på. Jeg vet flere som har leirpuss lettbetonghus med godt resultat. Ute funker også men er mer følsomt og vil trenge å bli reparert med jevne mellomrom.L lottis86 skrev:Hei!
Lurer på om noen har prøvd å leirpuss et hus med type ytong/lettbetong blokk?
Vi har egentlig plan på å etterisolere og tok da inn tilbud på dette med ny pussing. Tokdyrt var det, sannsynligvis enda dyrere i år. Tenker derfor på om det finnes noen metode man kunne kjøre selv da Leirpussing dukket opp som et interessant og mer miljøvennlig alternativ.
Gi meg alle erfaringene dere har på å leirpuss andre huskonstruksjoner enn tre!
Skal ikke være noen problemerL lottis86 skrev:Hei!
Vi har egentlig plan på å etterisolere og tok da inn tilbud på dette med ny pussing. Tokdyrt var det, sannsynligvis enda dyrere i år. Tenker derfor på om det finnes noen metode man kunne kjøre selv da Leirpussing dukket opp som et interessant og mer miljøvennlig alternativ.
L lottis86 skrev:Hei!
Klikk her for å svare