Hei. Noen som har erfaring med å legge sibirsk lerkterrasse i et uisolert uterom? Det er store temperatursvingninger om vinteren og sommeren, fra ca. 0 grader til 45-50 grader, og noen ganger sterkt sollys. Hadde også tanker om å montere det med skjult innfesting. Bordlengden er ca. 360 cm. Regelavstanden er 600 c/c.
Leihen
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.