Hei, ja vi la det inn i vår byggebrakke for 2 år siden.
Ser litt slitt ut på enkelte steder.
Ganske lav kvalitet, men fungerer på utvalgte steder.

• Liker
Tovin
  • Laddar…
X xLnT skrev:
Hei, ja vi la inn det i vår byggebrakke for 2 år siden.
Ser litt slitt ut enkelte steder.
Ganske lav kvalitet, men funker på utvalgte steder.
T Tovin skrev:
Noen som har testet Byggmax laminatgulv? Hvordan er det å legge? Hvor holdbart er det?

[lenke]
Litt sen info kanskje. Men jeg bygde om i øvre hallen, dører til soverom mm og så etter et 9 mm laminatgulv. Hadde Pergo tidligere på øvre plan og "standard" da var 9 mm.
Dagens billige laminat ligger på 8 mm.

9 m laminat + 2 mm underlag = 11 mm.

8 mm nå + 3 mm underlag = 11 mm.

Så jeg kjøpte "my floor" 3 pålitelige Eik på byggmax. 149 kr pr kvm, som funnet.

Har lagt hundrevis av kvm gulv, laminat mm tidligere så jeg er absolutt ingen nybegynner.

Men nå senior og av og til bedrager gjerrighet visdommen. 957 kr for 6 kvm.

Laminatet rakk. MEN !!!!!

WARNING WARNING WARNING

Dette laminatet fungerer ikke, det slipper på langsidene. Man har lagt inn en plastfjær på kortsiden sånn at det sier "klikk" ... ja men selve gulvet klikker ikke og hopper ut hele tiden. MDF grepet går rett og slett i stykker. Da har jeg lagt med bare hendene uten kraft, bare fulgt anvisningene.

LAMINATGULVET ER EN KATASTROFE OG BURDE IKKE FINNES I HANDELEN.

• Tre ulike typer laminatgulv i forskjellige farger vist på en reklame fra Byggmax for MyFloor.
MRLINDELL MRLINDELL skrev:
Litt sen info kanskje. Men jeg bygde om i øvre hallen, dører til soverom mm og så etter et 9 mm laminatgulv. Hadde Pergo tidligere på øvre plan og "standard" da var 9 mm.
Dagens billige laminat ligger på 8 mm.

9 m laminat + 2 mm underlag = 11 mm.

8 mm nå + 3 mm underlag = 11 mm.

Så jeg kjøpte "my floor" 3 stadige Eik på byggmax. 149 kr kvm, som funnet.

Har lagt hundrevis av kvm gulv, laminat mm tidligere så jeg er absolutt ingen nybegynner.