Bruker en "hole-finder-kit" når jeg lager hull for el-bokser, men hvordan gjør man det på en smidig måte for å få hullet til ventilasjonsrør på riktig sted? ... visst kan man måle og tegne og måle og tegne ... men finnes det noen yrkestriks som gjør at det går raskere? :)
mvh
M
 
Jeg står akkurat overfor den samme tanken.
 
Det slo meg at om jeg borer med en lang spiralbar gjennom både inner- og yttervegg så har jeg et bra senterhull til hullsagen.
Det finnes kanskje både enklere og bedre måter, men det funker for meg.
 
Du kan leie en hålsøkere
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.