:(:(:confused::o
Hei Wagneta her....

Glad i hågen gikk jeg ut i låven og skulle sage til taklistene. Bah, helt tom i hodet!!!
Hvordan gjør man???? :wow:
Kan dere vise med bilder hvordan man legger i hulkillisten i kapp- og gjærsagen, vær så snill takk.

Enklest hvis man ikke kan se det i hodet er å legge den som den skal sitte i gjærsagen.

ja jeg gjorde det og det ble helt feil...og jeg har prøvd ulike måter men det blir bare feil.....jeg prøver å se i hodet hvordan det skal se ut....men blir feil likevel.....

Tenk at det bakre anholdet er veggen. Gera ved å vri saga, ikke ved å vippe.

• Liker
Wagneta
  • Laddar…
Wagneta skrev:
ja jeg gjorde det og det ble helt feil...og jeg har prøvd ulike måter men det blir bare feil.....jeg prøver å se i hodet hvordan det skal se ut....men blir feil likevel.....
Marker på en kort bit hvilken side som du legger ned og hvilken som står opp, skriv deretter høyre/venstre på denne. Still inn sagen på 45 grader med håndtaket til høyre. Rett sag deretter et stykke unna og skriv høyre/høyre på den nye biten. Gjør det samme med neste bit men skriv nå venstre/venstre og still sagen 45 grader til venstre. Og så videre. Nå kan du gå inn og stille deg i et hjørne og se hvordan bitene skal sages for at du skal få til hjørnet. Dersom du skal få til et ytterhjørne, bruker du venstre/høyre samt høyre/venstre bitene. For innerhjørne høyre/høyre og venstre/venstre bitene.

Stefan N.....:) Du er en engel.....det var kjempebra bilder i den lenken du la opp......tusen takk for hjelpen og takk alle andre også for hjelpen...I morgen skal jeg gjøre nye forsøk...skal først kjøpe mer list hjem.......takk takk takk

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.