Hvordan gjør man for å kappe hvitlaminerte hylleplater og få et pent snitt uten flis?
Maler man kanten etterpå, og i så fall hvordan?
Jeg vet at i sløyden (for ca 100 år siden) så hadde vi et bånd som vi strøk på med strykejern og malte på det etterpå. Hvor finner man sånt? Malebutikken? Finnes det fortsatt? :-/