Googlet litt rundt men finner bare 12x2500mm kryssfinér som lengst. Finnes det ikke lengre plater?

Jeg har 270cm i takhøyde i andre etasje nå og hadde jo gjerne sluppet å skjøte på høyden....

ser smidig ut og ikke så mye dyrere enn vanlig skive :) men sammenlignet med osb så har det jo dratt av gårde en del...

Løfter denne og lurer på om noen har kjøpt dette nylig og i så fall fra hvor? Samme spørsmål som TS, søker OSB eller plywood i 2700 eller 3000mm.

M MaxEO skrev:
Løfter denne og lurer på om noen har kjøpt dette nylig og i så fall fra hvor? Samme spørsmål som TS, søker OSB eller plywood i 2700 eller 3000mm.
På strak arm kan jeg si at Woody og Derome har. De er vel relativt landsdekkende sammenlignet med mange andre. Et tips er å spørre litt mer seriøse varehus om de kan ta inn til deg ellers. Skal du ha et stuv er det absolutt ingen problemer, men de gjør det kanskje ikke for noen få plater.

• Liker
MaxEO
  • Laddar…
C C.Lundin skrev:
På strak arm kan jeg si at Woody og Derome har. De er vel relativt landsdekkende sammenlignet med mange andre. Et tips er å spørre litt mer seriøse varehus om de kan ta inn for deg ellers. Skal du ha en rest er det absolutt ingen problem, men de kanskje ikke gjør det for noen plater.
Topp, takk for dette!

C C.Lundin skrev:
På stående fot kan jeg si at Woody og Derome har. De er vel relativt landsdekkende sammenlignet med mange andre. Et tips er å spørre litt mer seriøse varehus om de kan ta inn til deg ellers. Skal du ha en rest er det absolutt ingen problem, men de gjør det kanskje ikke for noen plater.
Problemet er at begge kun er for proffer...
Jeg har ikke kunnet finne en selger på 3000 som ikke er begrenset til proffer.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.