Jeg forstår!
OSB-en er jo litt tynn, 11 mm. Det kan bli litt vanskelig å få skruene til å feste ordentlig, og samtidig unngå at de bunner mot betongen. Hva tror du om dette: Et lag med OSB/3 spikerplugges i betongen. Et ytterligere lag med OSB/3 skrus i det første laget. Deretter grålumppapp og skrudd tregulv. 25 mm er unødvendig tykt. 14 mm fungerer bra når man har undergulv. Da bygger det like mye som din originalidé.