Jeg forstår!
OSB-en er jo litt tynn, 11 mm. Det kan bli litt vanskelig å få skruene til å feste ordentlig, og samtidig unngå at de bunner mot betongen. Hva tror du om dette: Et lag med OSB/3 spikerplugges i betongen. Et ytterligere lag med OSB/3 skrus i det første laget. Deretter grålumppapp og skrudd tregulv. 25 mm er unødvendig tykt. 14 mm fungerer bra når man har undergulv. Da bygger det like mye som din originalidé.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.