Jeg står midt i byggingen av et nytt grovkjøkken og har innsett et lite problem. Der overskapene skal festes er det ikke kort fortrekk. Veggen er ellers bygget av 70 stendere pluss enkelgips.
Hva synes dere, skal jeg rive opp gipsen og kortle - eller sette noen ekstra mollyplugger og sørge for å bruke veggstendere der det er mulig? Og hvis jeg velger å kortle, skal jeg sette de med vinkelbeslag mot de stående stendere eller?
Kjenner jeg min kone rett så vil skapene bli lastet med veldig mye..
Takk for litt veiledning..
/Magnus