Jeg står midt i byggingen av et nytt grovkjøkken og har innsett et lite problem. Der overskapene skal festes er det ikke kort fortrekk. Veggen er ellers bygget av 70 stendere pluss enkelgips.

Hva synes dere, skal jeg rive opp gipsen og kortle - eller sette noen ekstra mollyplugger og sørge for å bruke veggstendere der det er mulig? Og hvis jeg velger å kortle, skal jeg sette de med vinkelbeslag mot de stående stendere eller?

Kjenner jeg min kone rett så vil skapene bli lastet med veldig mye..

Takk for litt veiledning..

/Magnus
 
En variant er jo å skru en regel under og over skapene som du deretter kan skru skapene i. Mye jobb å rive gips for dette, og det er jo tross alt bare et grovkjøkken.
 
* Mollys eller lignende
* Forsøk å finne/skru i noen/några veggregler
* Fest først og fremst alle skap i hverandre
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.