Har en veldig liten bod som jeg vurderer å gjøre om slik at man kan drive med kontorarbeid. Som dere ser på bildet er det veldig lite rom, men fjerner man alt rotet bør et plassbygd skrivebord og en kontorstol få plass i det minste.
Det jeg lurer på er ventilasjonen. Det dere ser som en dør er ut mot et kaldloft. Hva er smartest, en passiv eller aktiv avtrekksvifte ut mot kaldloftet og en form for tilluft under døren?
Nei, ingen ventilasjon ut til kattvinden, du vil ikke ha ut varm fuktig inneluft i kattvinden.
Om du skal ventilere så er det ut utendørs den utventilerte luften skal havne.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.