P
C CarlLunk skrev:
Ifølge Elsäkerhetsverkets tjeneste Kolla Elföretaget er selskapet godkjent for denne typen installasjon. Jeg tror jeg stoler mer på det enn hvor elektrikeren velger å kjøpe en Elko 4veis uttak.
Men da er det jo ikke et problem. Stol på denne da og la denne løse problemet selv.
 
  • Liker
stugan_i_skogen
  • Laddar…
H hempularen skrev:
Toppen, da gjelder det bare å trekke frem jordtråd til uttaket. Og så fundere over om man kan dekke boksen på en annen måte. Et stort 4 veisuttak er jo ikke direkte et kunstverk, så det er mulig at man kan gjøre noe penere.
Ja, jeg vil helst ikke ha et stort stygt 4veis uttak. Er det noen som kommer på en bedre løsning? Del gjerne med dere.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.