K
Leter etter ubehandlet konstruksjonsvirke i høyere klasse enn C24.
De lokale forhandlerne ser ut til å ikke ha det siden deres sagbruk/leverandør ikke har det i sortimentet, og på Hornbach/Bauhaus så virket det som de knapt forstår hva styrkeklasse er. Man ser ikke ut til å måtte kunne så mye om det man selger når man jobber der…

Noen som har noen tips om steder som kunne ha (gjelder i Stockholm-området).
 
Har du sjekket med Optimera eller Beijer?

Jeg kjøpte K-trevirke c35 på Ekesiöö tidligere, de er nå Beijer Bromma.
 
  • Liker
kniv
  • Laddar…
K
Bra tips! Tester å høre fra meg til dem
 
K
Rejäl skrev:
Høyere klasse enn c24 lagerføres sjelden av trelasthandlerne..

Svenskt trä skriver litt om det:

[lenke]
Absolutt at det ikke lagerføres, men virker jo ikke engang som at de kan bestille det fra sagbrukene/leverandørene..
 
P
K kniv skrev:
Absolutt at det ikke lagerføres, men virker jo ikke engang som at de kan bestille det fra sagbrukene/leverandørene..
Du må henvende deg til de store trevareleverandørene..
 
  • Liker
kniv
  • Laddar…
K
Rejäl skrev:
Du får vända dig till dom stora trelastleverandørene..
Okei, vet du hvilke det er, navn?
 
P
K kniv skrev:
Okei, vet du hvilke det er, navn?
Beijer, XL Bygg på vestkysten Derome..
 
  • Liker
kniv
  • Laddar…
Woody lister også C35 på nettsiden, der har du blant annet Orminge træ.
 
  • Liker
kniv
  • Laddar…
K
Mazen Mazen skrev:
Woody oppgir også C35 på hjemmesiden, der har du blant annet Orminge tre.
Ja, jeg har sett det. Men lokale Woody har bare Sandåsa som leverandør og de har ikke høyere enn C24 - selv om det da er oppført på Woodys hjemmeside..
Har sendt e-post til flere, inkludert de dere foreslår, så får vi se om jeg får svar.
 
  • Liker
Mazen og 1 annen
  • Laddar…
K
Vært virkelig dårlig med svar, noen forhandlere svarte at de skal ta det med sin leverandør og så komme tilbake. Men det ble stille.. Og optimere ringte opp og meddelte at de skulle gi et kostnadsforslag innen 1-2 dager. Men så ble det stille der og ingen kostnadsforslag kom. Så selv om det finnes noen sagbruk som har det, virker det ikke som at økonomien er der om man ikke skal ha enormt store mengder..
 
Hei hvordan gikk det for deg? Søker samme sak
 
K
W willa007 skrev:
Hei, hvordan gikk det for deg? Søker det samme
Ble ingenting, som jeg skrev i innlegget ovenfor var det noen forhandlere som skulle se på det men så kom det ikke noe mer. Min gjetning er at det ville blitt for dyrt for den relativt lille mengden.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.