Jeg har lagt merke til denne typen gulv rundt ventilasjonskanal i det kalde loftet; det ser ut som problemet har vært der en stund; Jeg er forvirret om det er lekkasje av kondens; men jeg ser ingen problemer etter spor som kommer fra blikkenslagerområdet.

• Fuktmerker på tregulv ved ventilasjonskanal i et kaldloft, mulig kondenslekkasje.
  • Flekker og fuktmerker på treplanker rundt ventilasjonskanal på kaldt loft. Mulig kondenslekkasje, men ingen tegn på lekkasje fra takblikk.
  • Ventilasjonsrør i kaldt loft med mulig kondenslekkasje på metalloverflaten, ingen spor fra beslagområdet.
Vanskelig å si hva jeg ser på bildene...
Men det kan være fuktig enten fra kondens eller fra lekkasje. Det ser ut til å være en skjøt mellom ståplater der det meste av vannet er, så lekkasje derfra kanskje, eller bare en tilfeldighet...

Hvis kanalen inneholder varm luft og området rundt er et kaldt loft, ville kondensasjonen vært på innsiden av kanalen, ikke på utsiden.

• Liker
hsahhzad
  • Laddar…
Oldboy Oldboy skrev:
Vanskelig å si hva jeg ser på bildene...
Men det kan være fukt enten fra kondens eller fra lekkasje. Det ser ut til å være en skjøt mellom stålplatene der mest vann er, så lekkasje derfra kanskje, eller bare en tilfeldighet...

Hvis kanalen inneholder varm luft og det omkringliggende området er et kaldt loft, ville kondensen være på innsiden av kanalen, ikke på utsiden.
Min plan er å fjerne gulvet og se rundt kilden til fukten! Jeg vil dele bildene.

• Liker
Oldboy
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.