Hei!

Vi har problemer med kondens i ventilasjonen på kjøkkenet. Huset er sokkelhus, og vi har et kaldt loft over kjøkkenet. Mistenker at det handler om å isolere røret. Hvis det pleier å hjelpe, ville jeg være veldig takknemlig for tips om den beste måten å gjøre dette på.

Legger ved bilde av ventilasjonen oppe på loftet (ingen vifte eller vvx er koblet for å tvinge luften).

stor takk på forhånd!
 
  • Ventilasjonsrør på loft med rundt isolasjon, uten vifte eller varmeveksler, i souterrenghus med kondensproblem.
R Rickard.lj skrev:
[lenke]

Slik bruker du dette med najtråd og tape så slipper du kondens som renner ned i viften
Tusen takk for hjelpen!!
 
  • Liker
Rickard.lj
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.