Hei!
Vi har problemer med kondens i ventilasjonen på kjøkkenet. Huset er sokkelhus, og vi har et kaldt loft over kjøkkenet. Mistenker at det handler om å isolere røret. Hvis det pleier å hjelpe, ville jeg være veldig takknemlig for tips om den beste måten å gjøre dette på.
Legger ved bilde av ventilasjonen oppe på loftet (ingen vifte eller vvx er koblet for å tvinge luften).
stor takk på forhånd!