Vi har en ca 2x1,3 meter entretrinn foran ytterdøren som er hevet ca 20 cm. Denne er dekket med dansk sjøstein som fruen ikke er så begeistret for. I forbindelse med at vi nå bytter panelet ved inngangen, tenkte vi å bytte dette ut mot en rå betongoverflate i stedet. Men hvordan? Kan noen gi meg noen ideer til framgangsmåte? Skal det pusses eller støpes? (armering?) Vær oppmerksom på at det ikke går an å øke høyden, så man må pigge/skjære/knakke bort sjøsteinen.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.