D
Tenkte som sagt å bruke Biltemas primer + farge. Tenker at 5mm tykk schism som ligger luftig ikke burde ruste i stykker med en gang. Derfor føler jeg at jeg kan spare inn og bruke litt biltemaprodukter.
 
D Derbyboy skrev:
Ja som en shimsbricka. Jeg kjøper en bit på 6 meter (5x90) og kapper av den til Bitar på 100mm. Så en bit blir 5x90x100, dvs 5mm tykk.
5mm tar veldig lenge før det korroderer igjennom, rustbeskyttelsesmaling blir kanon.
 
  • Liker
Derbyboy
  • Laddar…
D
Darling McFluff Darling McFluff skrev:
Om det er enkelt å bytte, ville jeg ha byttet skruen til varmforzinket, fzv.
dessverre, akkurat den delen er under terrassen og den må demonteres i så fall. Tar med meg lærdommen til neste side av huset. :/
 
Kjøper du stål som du kapper selv må du gjøre rent stålet før du grunningmaler. Tørk av med tynner eller t-rød, spray eller mal på sinkbasert grunning deretter den malingen du skal ha.
 
  • Liker
Derbyboy
  • Laddar…
D Derbyboy skrev:
dessverre, akkurat den delen er under terrassen og den må demonteres hvis det er tilfellet. Tar med meg lærdommen til neste side av huset. :/
Okei, bra å tenke på fremover.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.