Får begynne med å beklage min uvitenhet og om begrep brukes feil... Men har forstått det som at bjelkene som er synlige i vår åpne kattvind kalles for støtteben. Har nettopp kjøpt en eierleilighet i et hus fra 30-tallet og den forrige eieren har bygget åpen lagring i kattvinden. Vi skulle ønske å lage en bedre løsning for dette og egentlig bygge inn lagringen ved hjelp av lave ikea-stammer, men støttebena kompliserer det prosjektet en del. Jeg tror jeg vet svaret, men vil likevel spørre: er de bærende? Eller kunne man fjernet dem? Går det å se fra bildet?
Om det nå er som jeg tror, har noen tips om en annen god løsning for å prøve å bygge inn lagring snarere enn å ha det åpent som i dag?
Om det nå er som jeg tror, har noen tips om en annen god løsning for å prøve å bygge inn lagring snarere enn å ha det åpent som i dag?
Takk så mye!BirgitS skrev:
Mistenkte dette...
Jo, det kunne vel vært en løsning, men vi har lyst på fine dører eller skuffefronter foran. Men da blir det jo en del DIY for å prøve å få til et noenlunde resultat i stedet for å kunne bruke ferdige skap og dører.
Klikk her for å svare