OK, men kan du ikke bare bytte til noe annet da? MDF eller limfog eller rent av HDF og male det istedenfor?
Det føles jo litt synd å bruke tid og arbeid på å lime marmoren for deretter å male den.

MVH
Ronnie

• Liker
gaia
  • Laddar…
Pysslarn skrev:
OK, men kan du ikke bare bytte til noe annet da? MDF eller limtre eller rett og slett HDF og male det i stedet?
Det føles jo litt synd å bruke tid og arbeid på å lime marmoren for så å male den.

MVH
Ronnie

Jeg forstår poenget, men jeg tror nok, hvis jeg skal være helt ærlig, at det koster mer tid og penger å gi seg på trelister i stedet.

Oppdatering:
Jeg har limt sammen platen med limet jeg linket til i tråden og deretter malt over det to ganger.
Det ble en liten grå fuge, men etter 2 malinger er den nesten borte, når lakkmalingen er på plass med så tror jeg ikke at man ser den.

Benken holder seg intakt så langt, men den har jo hittil ikke blitt satt på noen større prøver, har løftet og vendt på den noen ganger bare.

Jeg vurderer om man skal forsterke reparasjonen på et vis?
Kanskje noe tynn metall som kan festes på undersiden langs hele benken?

Hvorfor ikke bare legge dit en trebit i stedet? Ser ikke poenget med en malt steinbit... Det synes jo ikke at det er marmor lenger...

• Liker
gaia
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.