Vi skal sette inn en trapp og har fått hjelp med hulltaking og avveksling. Hvordan hadde dere gjort det med disse delene, hvordan kler man det inn på en pen måte uten at det blir et vesentlig mindre hull eller stygg kant ved limtrepilaren som går i linje med bjelkene?