Lurer på hvilket materiale som er å foretrekke når man "kler inn" stenderverket. Jeg hadde først tenkt på 9 mm utegips men har nå sett at mange bruker asfaboard. Hva skiller disse typene, rent teknisk? Er begge typer vindtette?
Hva er det beste valget?
Hva er det beste valget?
Vi hadde asfaboard på vårt nåværende bygge men er ikke helt fornøyde. Etter noen uker i sol og fuktighet hadde asfaboarden en tendens til å bue seg, noe som burde forringe funksjonen dens. Neste gang tester vi nok utegipset.
mvh
David
mvh
David
Nja,
Jeg har en jente som ikke vil begynne å jobbe igjen.
Normale jenter får barn, min jente bygger hus. Så passer det min nomadeadferd også. Vi regner vel med å flytte hvert andre til hvert tredje år. Om man så tjener litt på det er vel ikke så galt heller selv om det ansees som stygt å tjene penger på bolig i Sverige. (Hva får man tjene penger på i Sverige forresten? Lottogevinster? ) Til slutt ser vi hva vi kan gjøre bedre/billigere neste gang, (elinstallasjoner for eksempel). >
Det første bygget ble en million dyrere enn hva vi hadde tenkt oss. Vi er (i prinsippet) ferdige med vårt første bygge og har nettopp startet et nytt.
mvh
David
Jeg har en jente som ikke vil begynne å jobbe igjen.
Normale jenter får barn, min jente bygger hus. Så passer det min nomadeadferd også. Vi regner vel med å flytte hvert andre til hvert tredje år. Om man så tjener litt på det er vel ikke så galt heller selv om det ansees som stygt å tjene penger på bolig i Sverige. (Hva får man tjene penger på i Sverige forresten? Lottogevinster? ) Til slutt ser vi hva vi kan gjøre bedre/billigere neste gang, (elinstallasjoner for eksempel). >
mvh
David
Klikk her for å svare