Hei
skal gjøre et vindu mindre og trenger da å kjøpe tegl i samme farge som vårt hus. Er det noen som vet hvor man får tak i gammelt tegl? Fasaden som fra begynnelsen var puss, ble da byttet ut med en gul melert tegl.
Takk på forhånd!

Hvor bor du?
Sjekk med murere i nærheten om de har noe liggende på bakgården, eller hvilken åf som har vært flink med tegl...

Jeg hadde en gjeng gamle murstein som jeg kastet...

Snakket med et av selskapene i "byggbransjen", og de sa at de har så mye stein, så jeg fikk ikke selge til dem, men hvis jeg renset steinene, så kunne de ta imot dem...

Jonas

johu skrev:
Jeg hadde en haug med gamle murstein som jeg kastet...

Snakket med et av selskapene i "byggigen", og de sa at de har så mye stein, så jeg fikk ikke selge til dem, men om jeg renset steinene, så kunne de ta imot dem...

Jonas
Jeg la ut en annonse på blocket, solgte steinen for 3-5 kr stykket vil jeg huske. Tok til og med betalt for 3/4-steiner.

Samme her. Jeg solgte hele skorsteinen for omtrent 6-8 kr/stein har jeg for meg. 3 år senere trengte jeg like mye stein, og måtte kjøpe nye, men jeg kjøpte fra Polen. 1-2 kr/st, pluss frakt så endte det på mindre enn 4 kr/stein.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.