Står i begrep om å ferdigstille en utvidelse.
Den er ferdig t.o.m. isolasjon og glattpanel. Det som gjenstår er altså tak, gulv, og vegger.
Hvor mye tror dere det lønner seg å vente på prisnedganger på materialer (plyfa, gips, gulvspon og lekter)? Det er 20 kvm vi snakker om og det ville vært fantastisk å få dette klart før vinteren.