Har en kjøkkenvask i betong. I kummen har betongen blitt porøs, trolig på grunn av at tidligere huseiere har brukt for sterke rengjøringsmidler.
Mitt spørsmål er nå om det er verdt å forsøke å reparere, og i så fall på hvilken måte for å få det pent? Vasken er veldig vakker for øvrig, og jeg synes det er synd å sage ut for en metallkum.