Jeg har en presenning som har ligget over et tak siden i januar, og mange "av og på", "av og på", "av og på" i kombinasjon med mange soltimer har gjort at den ikke lenger holder tett. Jeg vil helst ikke kjøpe en ny siden jeg har satt et antall maljer i den for at den skal sitte ordentlig når det blåser - ellers hadde det jo vært det opplagte.

Nå leter jeg etter en eller annen form for "masse" eller lignende som man kan stryke på. Har dere noen ideer? Asfalt blir jo så utrolig klissete når den skal av og på. En eller annen form for gummimasse eller lignende hadde vært perfekt.

Blå presenning med synlige tegn til slitasje og små sprekker i overflaten, fotografert på nært hold.

En slik presenning er det: LINK Dette hadde nok funket men det går med så enorme mengder: LINK

Føles som det bare er å kaste, kjøp en ekte presse hvis du skal ha den på den måten neste gang.

Man får hva man betaler for. En tetningsmasse koster mer enn presenningen.

mexitegel mexitegel skrev:
Helt ærlig så duger de der billige presenningene dessverre ikke mye til. Å gi seg på å fikse en sånn er å kaste penger i sjøen.

Du trenger opp til 600 gr/m2 for at det skal fungere bra om du skal holde på å legge på og ta av den. Eksempelvis denne
[lenke]
Takk for tipset. Det jeg glemte å si var at prosjektet nærmer seg slutten, så jeg vil ikke bruke så mye penger på noe nytt.
mexitegel mexitegel skrev:
Helt ærlig så duger de der billige presenningene dessverre ikke mye til. Å gi seg på å fikse en sånn er å kaste penger i sjøen.

Du trenger opp til 600 gr/m2 for at det skal fungere bra om du skal holde på å legge på og ta av den. Eksempelvis denne
[lenke]
Takk for tipset. Det jeg glemte å si var at prosjektet nærmer seg slutten, så jeg vil ikke bruke så mye penger på noe nytt.

BigR
Den der er helt utslitt. Kjøp en superbillig kvalitet på Biltema/Jula og sett maljer der det passer så du klarer sommeren.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.