Et kompletterende spørsmål om emnet: Hvis kjelleren er "så helst ikke-dreneret", er det virkelig greit å pusse med gipsmørtel (naturgips) eller bør man bruke vanlig mørtel? Gips er jo enklere og det går faktisk an å slipe så det blir glatt og fint.
 
gips puster, så hvorfor ikke...

har du derimot så at veggene blir fuktige iblant så vil gipsen bli myk sammenlignet med puss (noe som er kjipt)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.