B Brks #1 Medlem · Halland · 22 innlegg 10 jun 2012 kl 12:15 Brks Medlem Halland 22 innlegg 10 jun 2012 kl 12:15 #1 Hei. Kan jeg kappe reglene som vinduet på bildet sitter i uten problemer? Ønsker å ha inn et bredere vindu. Reglene det nåværende vinduet sitter i er 95x95, er spikret i hanebjelken.
Hei. Kan jeg kappe reglene som vinduet på bildet sitter i uten problemer? Ønsker å ha inn et bredere vindu. Reglene det nåværende vinduet sitter i er 95x95, er spikret i hanebjelken.
Z zsimpey #2 Huseier · saxnäs · 470 innlegg 10 jun 2012 kl 12:24 zsimpey Huseier saxnäs 470 innlegg 10 jun 2012 kl 12:24 #2 De der er nok spikerslag til tømmeret/panelen på utsiden. Regle opp nytt først og fest "utsiden" før du kapper bort noe. Sent from my GT-P7510 using Byggahus
De der er nok spikerslag til tømmeret/panelen på utsiden. Regle opp nytt først og fest "utsiden" før du kapper bort noe. Sent from my GT-P7510 using Byggahus