Hei.

Kan jeg kappe reglene som vinduet på bildet sitter i uten problemer?
Ønsker å ha inn et bredere vindu.
Reglene det nåværende vinduet sitter i er 95x95, er spikret i hanebjelken.
 
  • Et lite vindu i et trebelagt rom, omgitt av bjelker. En grønn sekk står mot veggen. Utsikt til grønne trær utenfor.
De der er nok spikerslag til tømmeret/panelen på utsiden. Regle opp nytt først og fest "utsiden" før du kapper bort noe.

Sent from my GT-P7510 using Byggahus
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.