Hei, jeg holder på med å glasere inn en eksisterende terrasse. For å få på plass skyvedører, måtte jeg bygge dem "utenfor" terrassegulvet, noe som gjør at jeg har en liten høydeforskjell. Jeg skulle derfor trenge en 90-graders list i aluminium eller annet metallmateriale som passer for utendørs bruk og helst 50x50 å legge ved "høydeforskjellen" for å få en penere avslutning på gulvet. Jeg har søkt på nettet men finner ingen fornuftig side. Lengden på åpningen er 225 cm

hvis noen vet hvor jeg kan finne/kjøpe en slik list, tar jeg takknemlig imot forslag

Takk på forhånd

N Nygge72 skrev:
Hei, jeg holder på å glasse inn en eksisterende veranda. For å få plass til skyvedører var jeg nødt til å bygge dem ”utenfor” verandagulvet, noe som gjør at jeg har en liten nivåforskjell. Jeg ville derfor trengt en 90-graders list i aluminium eller annet metallmateriale som passer for utendørs bruk og helst 50x50 for å legge ved ”nivåforskjellen” for å få en penere avslutning på gulvet. Jeg har søkt på nettet men finner ingen fornuftig side. Lengden på åpningen er 225 cm

om noen vet hvor jeg kan finne/kjøpe en slik list tar jeg imot forslag med takk

Takk på forhånd
Noen stålleverandør? Typ begroup?

• Liker
Nygge72
  • Laddar…
S
Glassmestrene pleier å ha forskjellige aluminiumsprofiler.

En blikkslager kan bøye til en plate ellers.

• Liker
Nygge72
  • Laddar…
Dra til nærmeste blikkenslager, så får du det fikset ganske fort.

• Liker
Nygge72
  • Laddar…
Er bare visse aluminium som går an å bøye i riktig vinkel, hvis man skal ha litt mindre radius, ellers sprekker den..

Bøyd plate får aldri riktig utseende (blir ikke så skarpe kanter som på profiler..

Vinkeljern eller L-stang (hva man nå velger å kalle det) blir nok penest..

• Liker
Nygge72
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.