Har et kaninhus som på bildet. Men mangler bakstykket på nederdelen og har ikke nett eller stolpe på framsiden. Har bare beina og så er det nett mellom dem.
Om jeg setter bakstykket der nede, vil konstruksjonen bli mer stabil. Nå er kaninburet litt vinglete?
Hvilken plate fra jim og fix skal jeg bruke, dog trenger platen å være 20mm tykk
Om jeg setter bakstykket der nede, vil konstruksjonen bli mer stabil. Nå er kaninburet litt vinglete?
Hvilken plate fra jim og fix skal jeg bruke, dog trenger platen å være 20mm tykk
Har hatt nøyaktig den buret. Det er et elendig trevirke i den fra fabrikken, så det er knapt mulig å jobbe med siden det sprekker lett når du skal feste ditt materiale i det eksisterende.
Mitt forslag er at du kutter et plate-materiale som MDF eller lignende, slik at du får samme mål som både over- OG underdelen. Altså hele burens bakside. En eneste stor bakside som du setter utenpå din eksisterende øvre bakside. La den gamle sitte igjen på innsiden av den nye.
Velg platetykkelse etter behov og lommebok.
Da stiver du opp hele rektangelet ordentlig.
Problemet er å feste platen i burens konstruksjon da det er sååå tynt trevirke i veggene/konstruksjonen, så du må forbore før skruing slik at ikke dine tynne hjørnestolper sprekker helt.
Mitt forslag er at du kutter et plate-materiale som MDF eller lignende, slik at du får samme mål som både over- OG underdelen. Altså hele burens bakside. En eneste stor bakside som du setter utenpå din eksisterende øvre bakside. La den gamle sitte igjen på innsiden av den nye.
Velg platetykkelse etter behov og lommebok.
Problemet er å feste platen i burens konstruksjon da det er sååå tynt trevirke i veggene/konstruksjonen, så du må forbore før skruing slik at ikke dine tynne hjørnestolper sprekker helt.
Renoveringsnybegynner
· Bästerort
· 1 620 innlegg
alt. å bruke møbelvinkler, vinkeljern etc?M MasMats skrev:Har hatt nøyaktig den buret. Det er et bedrøvelig virke i den fra fabrikk så den går knapt å jobbe med da det sprekker lett når du skal feste ditt materiale i det eksisterende.
Mitt forslag er at du kapper et plate-materiale typ mdf el likn så du får samme mål som både over OG underdelen. Altså hele baksiden av buret. En eneste stor bakside som du setter utenpå din eksisterende øvre bakside. La den gamle sitte igjen innenfor den nye.
Velg platetykkelse etter behov å lommebok.
Problemet er å feste platen i burets konstruksjon da det er sååå tynt virke i veggene/konstruksjonen så du må forbore før skruing så ikke dine tynne hjørne-regler sprekker helt.
Klikk her for å svare