Hei!

Har begynt å rigge litt provisorisk for vårens terrassebygging med litt utskudd av siste rest av trykkimpregnert trevirke.

Det er 45x195 på både gulvregel og bæreregel, og det er 2,2 meter mellom søylene.

Det burde jo være mulig å droppe en i midten med tanke på trevirket.

Hva tror dere? Og hvordan ville dere gjort det?

Takk på forhånd!
 
  • Provisorisk konstruksjon for veranda bygget av trykkimpregnert treverk foran et rødt hus, med treverk som støttes av betongplinter.
Sleng inn spørsmålet under "Altan og Uteplass" det er der guruene på dette området holder til. :)
 
Takk da prøver jeg å gjøre det...d^_^b
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.