Hei!
Har begynt å rigge litt provisorisk for vårens terrassebygging med litt utskudd av siste rest av trykkimpregnert trevirke.
Det er 45x195 på både gulvregel og bæreregel, og det er 2,2 meter mellom søylene.
Det burde jo være mulig å droppe en i midten med tanke på trevirket.
Hva tror dere? Og hvordan ville dere gjort det?
Takk på forhånd!