Kan du bygge denne benken for meg mot betaling?

• Liker
Alfredo
  • Laddar…
K
Hvem er spørsmålet stilt til og hva er ditt budsjett på?

• Liker
Cheesen
  • Laddar…
K kniv skrev:
Hvem er spørsmålet stilt til og hva er budsjettet ditt på?
Spørsmålet er stilt til personen som kan bygge den for meg.

Materiale + timebetaling?

Problemet er nok å finne to bra steiner og en fin trebit å bygge av..

Ellers er det jo gjørbart med enkle verktøy...

K
M Mikael_Swe skrev:
Spørsmålet er stilt til personen som kan bygge den for meg.

Materiale + timehonorar?
Det er fullt mulig for den normalhendige. Jeg tror benken er for dyr hvis noen profesjonell skal gjøre den.

K
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Problemet er nok å finne to gode steiner og en fin trebit å bygge av..

Ellers er det jo gjørbart med enkle verktøy...
Materialet er ikke vanskelig å finne i det hele tatt, problemet vil være at det blir ganske dyrt hvis man hyrer noen "bare" for å lage en benk.

Føles som en dagsverk i arbeidstimer. Det vanskelige blir selvsagt å lykkes å oppnå en tilfredsstillende estetikk. Litt forskjell å bolte fast en to-toms-fire på 2 lecablokker sammenlignet med det han gjorde i filmen. Men rent filosofisk tilsvarende.

Så antagelig 8 timer arbeid 32 timer med å ballansere frem og tilbake med ulike design-/materialforslag.

650 kr/t + materialer + frakt = Budsjettpris 6500 - 26000 kr + 800 kr + frakt = Mellom 10300 - 29800 kr

Ut fra de materialene jeg har tilgjengelig.

• Liker
Workingclasshero
  • Laddar…
Grylf Grylf skrev:
Føles som en dagsverk i arbeidstimer. Det vanskelige blir selvfølgelig å lykkes med å oppnå en tilfredsstillende estetikk. Litt forskjell å bolte fast en to-toms-fire på 2 lecablokker sammenlignet med det han gjorde i filmen. Men rent filosofisk tilsvarende.

Så sannsynligvis 8 timer arbeid, 32 timer fundering frem og tilbake med forskjellige design-/materialforslag.

650 kr/t + materiale + frakt = Budsjettpris 6500 - 26000 kr + 800 kr + frakt = Mellom 10300 - 29800 kr

Ut fra de materialene jeg har tilgjengelig.
Kan man se tidligere jobber?

klosp11
Jeg tenker på Anders Ölund, nå kongelig hoffleverandør 😊 om du virkelig vil ha noe spesielt

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.