Allvitende
· Västra götaland
· 10 931 innlegg
Problemet er nok å finne to bra steiner og en fin trebit å bygge av..
Ellers er det jo gjørbart med enkle verktøy...
Ellers er det jo gjørbart med enkle verktøy...
Føles som en dagsverk i arbeidstimer. Det vanskelige blir selvsagt å lykkes å oppnå en tilfredsstillende estetikk. Litt forskjell å bolte fast en to-toms-fire på 2 lecablokker sammenlignet med det han gjorde i filmen. Men rent filosofisk tilsvarende.
Så antagelig 8 timer arbeid 32 timer med å ballansere frem og tilbake med ulike design-/materialforslag.
650 kr/t + materialer + frakt = Budsjettpris 6500 - 26000 kr + 800 kr + frakt = Mellom 10300 - 29800 kr
Ut fra de materialene jeg har tilgjengelig.
Så antagelig 8 timer arbeid 32 timer med å ballansere frem og tilbake med ulike design-/materialforslag.
650 kr/t + materialer + frakt = Budsjettpris 6500 - 26000 kr + 800 kr + frakt = Mellom 10300 - 29800 kr
Kan man se tidligere jobber?Grylf skrev:
Føles som en dagsverk i arbeidstimer. Det vanskelige blir selvfølgelig å lykkes med å oppnå en tilfredsstillende estetikk. Litt forskjell å bolte fast en to-toms-fire på 2 lecablokker sammenlignet med det han gjorde i filmen. Men rent filosofisk tilsvarende.
Så sannsynligvis 8 timer arbeid, 32 timer fundering frem og tilbake med forskjellige design-/materialforslag.
650 kr/t + materiale + frakt = Budsjettpris 6500 - 26000 kr + 800 kr + frakt = Mellom 10300 - 29800 kr
Klikk her for å svare