Hei,
Tenkte å bygge en lignende arbeidsbenk til garasjen som denne, bare mindre i 115 cm lengde i stedet for 180 cm.
Og dybde på 60 cm i stedet for 70 cm.
Trenger man ingen stående ben som støtte i midten?
Kommer til å være av 45x70 reglar og så 12mm kryssfiner på.
(bilde fra internett)
Kommer trolig til å brukes som bord og hylle for lagring og ikke arbeidsbenk i lengden, vil jeg tro.
Takk på forhånd
Tenkte å bygge en lignende arbeidsbenk til garasjen som denne, bare mindre i 115 cm lengde i stedet for 180 cm.
Og dybde på 60 cm i stedet for 70 cm.
Trenger man ingen stående ben som støtte i midten?
Kommer til å være av 45x70 reglar og så 12mm kryssfiner på.
(bilde fra internett)
Kommer trolig til å brukes som bord og hylle for lagring og ikke arbeidsbenk i lengden, vil jeg tro.
Takk på forhånd
Medlem
· Blekinge
· 12 220 innlegg
Det kommer til å gå utmerket. Jeg holder på med et lignende understell til fresebord som jo belastes mer enn bare oppbevaring.
På baksiden skrur jeg en plywoodplate på beina for å øke stivheten. En diagonalstiver der ville gjøre samme jobben.
Vurder om du skal ha hjul under. Og en liten vertikal planke langs med bakkanten av platen forhindrer at småting faller ned i dypet der.
På baksiden skrur jeg en plywoodplate på beina for å øke stivheten. En diagonalstiver der ville gjøre samme jobben.
Vurder om du skal ha hjul under. Og en liten vertikal planke langs med bakkanten av platen forhindrer at småting faller ned i dypet der.
Klikk her for å svare