Har klart å få tak i fem paller med gammel kalkstein og vil nå selv bygge en liten "ruin". Har lett etter råd og tips om hvordan man legger en tørrmur, men ingenting stemmer overens med dette med et frittstående hjørne av kalkstein.
Må man ansette noen som er proff, elsker å bygge i hagen og vil gjerne fikse det selv.
