Hei!

Vi står i ferd med å starte vår første husbygging, og skal bygge i "nyfunkisstil", vi har valgt å gjøre fasaden med jernvitriolbehandling. Huset bygges i løsvirke av husfirma (ikke liten byggfirma).

Ifølge vår kontrakt skal fasadebordene strykes med jernvitriol 2 ganger på fabrikk, for best resultat.

Noen som har noen mening om dette??

Mvh Gagga
 
Takker, & bukker

Gagga
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.