Hei!
Vi står i ferd med å starte vår første husbygging, og skal bygge i "nyfunkisstil", vi har valgt å gjøre fasaden med jernvitriolbehandling. Huset bygges i løsvirke av husfirma (ikke liten byggfirma).
Ifølge vår kontrakt skal fasadebordene strykes med jernvitriol 2 ganger på fabrikk, for best resultat.
Noen som har noen mening om dette??
Mvh Gagga