Har kjøpt en flaske våtromssilikon for å tette hullet mitt i veggen. Og jeg må være helt dum i hele skallen for jeg skjønner ikke hvordan i all verden jeg åpner pakken! Så hjelp, hvordan gjør man det?
Skjær av toppen av den gjengede delen med en skarp kniv
...og pass på tommelen. Det er nok flere enn ÉN person som har lært seg den blodige veien at det er bedre å skjære mot bordet enn i retning mot tommelen.
...og pass på tommelen. Det er nok flere enn ÉN person som har lært på den blodige måten at det er bedre å skjære mot bordet enn i retning av tommelen.
...og pass på tommelen. Det er nok flere enn EN person som har lært seg den blodige veien at det er bedre å skjære mot bordet enn i retning mot tommelen.
...og pass på tommelen. Det er sikkert flere enn EN person som har lært på den blodige måten at det er bedre å skjære mot bordet enn i retning av tommelen.
Sånne finnes å kjøpe på alle byggevarehus og fargebutikker.
Hvor bred strengen blir, regulerer du ved å skjære av toppen på den løse spissen til passende lengde.
jeg kjørte improvisasjon da jeg mistet dette med sprøyte og brukte en glassflaske i bunnen i stedet, gikk veien det også og hullet mitt er nå tett^^
Innså dog at dette virkelig er en nødløsning da hullet innover må være kjempestort hele patronen gikk i hullet...Dessuten trakk det fra hullet så man må ha kommet inn til ventilasjonsrommene.
jeg kjørte improv da jeg gikk glipp av dette med sprøyte og brukte en glassflaske i bunnen i stedet, gikk veien det med og mitt hull er nå tett^^
Innså dog at dette virkelig er en nødløsning da hullet innover må være kjempestort hele patronen gikk i hullet... Dessuten trakk det fra hullet så man må ha kommet inn til ventilasjonsrommene.
Uten å vite eksakt hva det var for skade, så høres det uansett ut som å fylle det med silikon IKKE var den optimale løsningen.
Pax vifte?
Det var det sikkert ikke, men det føles litt som at å reparere denne skaden ville typ innebære et helt nytt bad, og det har jeg ikke råd med. Det var et hull i veggen i dusjområdet, sponplate føltes det som.
Har et til hull i gipsveggen i det lille soverommet på samme vegg, bare fra den andre siden for å si det sånn, og det hullet trekker også fra så antakelig er det noe ventilasjonsrom ned til bjelkelaget i den veggen.
Sist redigert:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.