Hei alle byggherrer!
Jeg har en loftsetasje som skal isoleres for å bygge en stue og to soverom.
Hvordan ville dere gjort med isoleringen når konstruksjonen ser slik ut?
Huset ligger i Midt-Norge, taket er nylagt med følgende lag fra utsiden: betongtakstein, lekter, papp, undertak.
Jeg har forstått at det skal være luftespalte, hvordan lager man enklest en slik med denne konstruksjonen og må det være oljeherdet masonitt?
Hvor tykk isolasjon trenger man totalt?
Hvilken type isolasjon er best?
Rett og slett, hvordan ville dere gjort det!?
Mvh
Kalle