Jeg skal hjelpe en kamerat med å finne en løsning for å få til et isolert tak i en gammel tømmerhytte, men her vil jeg gjerne gå forsiktig frem for å beholde så mye tømmer som mulig. Tanken er å la alle veggene være urørte og bare ta taket og la bjelkene være synlige, de vil gjøre så lite inngrep som mulig på det fine huset men det skal være beboelig. Hvordan hadde dere gått frem for å isolere dette?
Kan dessverre ikke være til mye hjelp. Lurer på om dere har kommet frem til en bra løsning? Jeg skal isolere et veldig likt tak i en laftehytte på gården i sommer.
Kan dessverre ikke være til mye hjelp. Lurer på om dere har kommet frem til noen god løsning? Jeg skal isolere et veldig lignende tak i en tømmerbygning på gården i sommer.
Hei. Nja ikke helt bestemt ennå hva som skal gjøres, men det heller mot å legge diffusjonsåpent og type trefiberisolasjon rett mot taket uten luftspalte.
Hei. Nja ikke helt fastslått ennå hva som skal gjøres men det heller mot å legge diffusjonsåpen og type trefiberisolasjon rett mot taket uten luftspalte.
Okei, lykke til med byggingen!
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.