Tenkte å isolere veggene i uterommet, men har noen nybegynnerspørsmål.
De liggende stenderne på bildet er 95 brede med stående tett ytterpanel.
Tenkte å sette 25x25 lekter for luftspalte, vindsperre, 70 isolasjon, byggfolie og stående innerpanel.
Hvordan skal man sette lekterne? Stående/liggende? Skal jeg sette dem i kantene mot stenderne og deretter hvor tett? Hvis liggende, trenger man hull i dem for luftgjennomslipp som om man hadde brukt glissent ytterpanel med dekklekter? Trenger man hull for luftgjennomslipp i de eksisterende stenderne? Skal man bruke damptett folie på innsiden i uterom eller skal man sette vindsperre også på innsiden?
Takknemlig for svar!
/Daniel