Medlem
· Västernorrland
· 148 innlegg
Hei!
Jeg holder på å bygge garasje og har bare forder og panel til halve garasjen igjen utvendig. Derimot har jeg en spesiell panel på garasjen (300mm limtrepanel) som hadde rundt 6 ukers leveringstid, da jeg var nødt til å bestille mer.
Hva sier dere? Jeg har vindduk og spikerslag oppe nå på delen som mangler panel og skulle gjerne begynne med isolasjon/fuktspærre/taklekter innvendig, men vil isolasjonen bli skadet hvis det regner på vindduken og trekker til seg vann?
Takk på forhånd!
Jeg holder på å bygge garasje og har bare forder og panel til halve garasjen igjen utvendig. Derimot har jeg en spesiell panel på garasjen (300mm limtrepanel) som hadde rundt 6 ukers leveringstid, da jeg var nødt til å bestille mer.
Hva sier dere? Jeg har vindduk og spikerslag oppe nå på delen som mangler panel og skulle gjerne begynne med isolasjon/fuktspærre/taklekter innvendig, men vil isolasjonen bli skadet hvis det regner på vindduken og trekker til seg vann?
Takk på forhånd!
Tomture61
Gjør-det-selv-bygger
· Född i Luleå
· 6 198 innlegg
Tomture61
Gjør-det-selv-bygger
- Född i Luleå
- 6.198 innlegg
Medlem
· Västernorrland
· 148 innlegg
Okei, det var det jeg mistenkte at den slipper gjennom en del fukt. Jeg tenkte at luftspalten kanskje kunne rekke for å tørke ut en litt fuktig isolasjon men bare dumt å ta sjanser. Da tror jeg at jeg avventer med panelen så kan jeg uansett gjøre klart før vårenTomture61 skrev:
Klikk her for å svare