Medlem
· västragötaland
· 1 innlegg
tenkte isolere redskapsboden som jeg selv ikke har bygd. Liggende panel, vindsperren festet direkte på stenderne. Lekter mellom stender og panel. Problemet er i nederkant, der vi har merket at mus kommer inn. Siden sperren ikke er spikret/dekker hele svillen. Hvordan skal vi hindre de små rakkerne fra å komme inn?
Hadde tenkt å isolere og sette sponplate på innsiden, for å brukes til verktøybod.
Takknemlig for tips og råd.
Hadde tenkt å isolere og sette sponplate på innsiden, for å brukes til verktøybod.
Takknemlig for tips og råd.
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 433 innlegg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2.433 innlegg
Jeg fortsetter denne tråden igjen i stedet for å opprette flere lignende og håper på svar denne gangen
Hvordan skal man isolere en 15m2 bod? I mitt tilfelle er den nybygd. Den kommer i byggesett. Så den er ikke montert ennå så alt kan gjøres. Gulvet er jo det mest akutte. Er det noen som kunne peke på en sprengskisse eller beskrive hvordan man skal gjøre det. Tanken er å sette hytta på lecablokker. Hva har man så? Papp? isolasjon? plast? Og trenger man å forankre hytta så den ikke forsvinner i en Gudrun-reprise?
Hvordan skal man isolere en 15m2 bod? I mitt tilfelle er den nybygd. Den kommer i byggesett. Så den er ikke montert ennå så alt kan gjøres. Gulvet er jo det mest akutte. Er det noen som kunne peke på en sprengskisse eller beskrive hvordan man skal gjøre det. Tanken er å sette hytta på lecablokker. Hva har man så? Papp? isolasjon? plast? Og trenger man å forankre hytta så den ikke forsvinner i en Gudrun-reprise?
Klikk her for å svare