Hei!

Er på vei til å isolere min utblåste sommerhytte og kommer til å bruke en eller annen form for celluloseisolasjon. Har funnet noe som kalles Isofloc som ser ut til å ha sitt opphav i Tyskland men med representasjon i Sverige (blant andre land). De bruker seg, som så mange andre, av kasserte aviser for å produsere isolasjonen sin.
Jeg søkte her på forumet men får ikke et eneste treff på isofloc. Er det noen her som har erfaring med produktet eller selskapet?
Representanten - som jeg har en e-postkonversasjon med - heter Michael Hohenstein og har f-skattebevis og organisasjonsnummer og så videre, men presenteres uten noe "ordentlig" firmanavn på sine hjemmesider, noe som forsåvidt ikke trenger å bety noe men det ser litt merkelig ut.
Vet at det finnes flere ulike sider hvor man kan sjekke opp selskaper på forskjellige måter. Noen som kan tipse om noen? Jeg har jo organisasjonsnummeret...

Mange takk!
Tomas

Ingen vet noe relevant? Skal man tolke det positivt eller negativt tro... :p

allabolag.se

• Liker
ToRy
  • Laddar…
Takk! Ga ikke mer enn at han startet i 2012 og hatt en omsetning mellom 200-299.000 det samme året. Ingen ansatte. Spørsmålet er om man våger å "satse"...? Får fundere litt på den...

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.