Hei, tenkte å bygge en liten lund ved sommerhytta, der jeg kan oppbevare trelast under/etter prosjekt da jeg ikke vil legge dem under husene på søyle.

Så nå tar jeg takknemlig imot hvordan jeg enklest kan bygge denne, sterk og billig.

Forutsetningene kan dere se på bilde. Jeg vil bygge denne mellom 2 boder og utnytte det "tomrommet". Mellomrommet mellom husene er litt over en meter.

Min tanke er at man kanskje skal sette bærelinjer på eksisterende hus, sette stående bjelker, samt liggende på disse, så regle opp så det blir som en H.

Men hvilke dimensjoner på bjelker tror dere da man trenger, og skal man bruke trykket trelast da størstedelen ikke er under tak. (Der tenkte jeg at man kanskje fester presenning som får bli tak/vegg.....

Kom gjerne med innspill på hvordan dere ville løst dette.

Takk på forhånd.

(kommentarer om mitt for øvrig skrotopplag frabedes) En smal plass mellom to boder med en stabel betongheller og en metall søppelkasse. Bakken er dekket med løv. Hjørne med to skur, en stabel betongheller, nettingkurver og en sækkevogn. Løv og falne blader dekker bakken. Stabler av betongheller ved siden av et rødt og et grått skur, sammen med en trillebår og gitter, omringet av høstløv.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.