Hei alle sammen!
(Kanskje ligger under feil tråd, beklager i så fall)
Jeg har fått en garasjeplass der det er cirka 10 plasser, alle har hver sin egen port. Men mellom plassene er det bare gjerder mellom bjelkene liksom. Har tenkt å sette opp en billig presenning mot naboene.
Hvordan er den enkleste måten å feste dette på? Lim på bjelkene og så trykke presennningen dit? Eller spikre? Hvis jeg kan lime, hvilket lim? Eller silikon holder det?
Takk for alle svar!
Skal ha litt verktøy der, og har sett at det har vært innbrudd før fordi gjerdet har blitt klippet opp mellom alle plassene har jeg sett.
mvh
(Kanskje ligger under feil tråd, beklager i så fall)
Jeg har fått en garasjeplass der det er cirka 10 plasser, alle har hver sin egen port. Men mellom plassene er det bare gjerder mellom bjelkene liksom. Har tenkt å sette opp en billig presenning mot naboene.
Hvordan er den enkleste måten å feste dette på? Lim på bjelkene og så trykke presennningen dit? Eller spikre? Hvis jeg kan lime, hvilket lim? Eller silikon holder det?
Takk for alle svar!
Skal ha litt verktøy der, og har sett at det har vært innbrudd før fordi gjerdet har blitt klippet opp mellom alle plassene har jeg sett.
mvh
Vanlige kabelstrips i gjerdet og skru med skive i bjelkeneG ganooo skrev:Hei alle sammen!
(Kanskje jeg har lagt dette under feil tråd, beklager i så fall)
Jeg har fått en garasjeplass der det finnes cirka 10 plasser, alle har hver sin egen port. Men mellom plassene er det bare gjerder mellom bjelkene liksom. Har tenkt å sette opp en billig presenning mot naboene.
Hva er den enkleste måten å feste dette på? Lim på bjelkene og så trykke på presenningen? Eller spikre? Hvis jeg kan lime, hvilket lim? Eller holder det med silikon?
Takknemlig for alle svar!
Skal ha litt verktøy der og har sett at det har vært innbrudd der før, for gjerdet har vært klippet opp mellom plassene.
mvh
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 141 innlegg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48.141 innlegg
Det enkleste er antagelig å klemme fast med planker som skrus i hver regel, men en billig pressening vil gå i stykker. Velg enten dyrere presseninger eller en annen løsning, f.eks. å gjemme verktøyene. En haug med "skrot" med noen tomesker og noen tomdunker gjemmer det meste.
Klikk her for å svare