1.119 lest ·
5 svar
1k lest
5 svar
Innsiden av innervegg. Hvordan gjør jeg det?
noen nye hus bygges også i dag uten installasjonsvegg slik at man da blir nødt til å skru gjennom plasten, ingen fare med dette!
jeg ville ikke satt plast i ditt tilfelle, til venstre og høyre sitter ingenting?
grunnen til å ikke sette er at man da får en økt fuktbelasting der det ikke finnes plast, men her spiller ventilasjon en hel del inn.
sitter det ingenting til venstre og høyre for dette så dropp alt, har du noen form for tynt pappmateriale bak i resten av huset så sett slik, etterlign hvordan resten av huset ser ut
angående luftspalte på panel, har det fungert siden 65 så vil det fungere også fremover, gjør man så på et nytt hus så er man ille ute
jeg ville ikke satt plast i ditt tilfelle, til venstre og høyre sitter ingenting?
grunnen til å ikke sette er at man da får en økt fuktbelasting der det ikke finnes plast, men her spiller ventilasjon en hel del inn.
sitter det ingenting til venstre og høyre for dette så dropp alt, har du noen form for tynt pappmateriale bak i resten av huset så sett slik, etterlign hvordan resten av huset ser ut
angående luftspalte på panel, har det fungert siden 65 så vil det fungere også fremover, gjør man så på et nytt hus så er man ille ute
Der sitter noen slags folie. Typ slik man setter på bilruter for at det ikke skal fryse. Omtrent den tykkelse og sølvaktig.E egge80 skrev:vissa nya hus byggs även idag utan installationsvegg så att man då blir tvungen att skruva igjenom plasten , ingen fare med dette!
jeg hadde ikke satt plast i ditt tilfelle , til venstre og høyre sitter ingenting?
grunnen til å ikke sette er for at man da får en økt fuktbelastning der det ikke finnes plast, men her spiller ventilasjon inn en hel del.
sitter der intet til venstre og høyre om dette så skipp alt, har du noen form for tynt pappmateriale bak i resten av huset så sett slikt, etterlign hvordan resten av huset ser ut
angående luftspalte på panel , har det fungert siden 65 så kommer det fungere også fremover, gjør man så på et nytt hus så er man ille ute
Antar det skal være fuktspærren?
Klikk her for å svare