3.898 lest ·
22 svar
4k lest
22 svar
Innrede uinnredet loftetasje
Ja, okei.Inger.P. skrev:Det som er uhåndterlig er jo nettopp gipsplater, stendere og takvinduer.
Gjør en anslag og bestill gjennom dem - de MÅ kunne hjelpe deg med en anslag. De VET jo hva som normalt går med.
Ikke glem at du skal ha god rabatt på materialet
Takstolene settes allerede på den første reisningsdagen. Derfor må materialpakken være med direkte i husets førsteleveranse.
Nå husker jeg også en annen ting som gjorde at vi avstod; prisen endte på over 100.000, hvilket gjør at de pengene også må lånes fra banken og at man alltid må betale rente på dem. Kjøper vi etter hvert, blir det en engangskostnad.
Kjøpte dere innredet eller uinnredet på overetasjen (husker ikke hva som stod på nettstedet :-[)
Jeg får nok spørre hva de ville ha for å bare løfte inn gipsplater. Om det ikke er for sent?Inger.P. skrev:
Jeg er litt nervøs siden vi ikke (etter min mening) har fått alt på plass, for eksempel har vi ikke valgt tapet og farge til huset og litt andre sånne ting. Tror du at det er greit og normalt at slike møter holdes etter at huset har begynt å bygges?
Ser at du har e-posten din på forumet, men tenkte likevel å spørre om det er greit at jeg sender e-post til deg?
Det var det jeg tenkte også, at det hadde vært enklest å avtale med kranføreren på byggeplassen, bauhaus ligger jo nærme, så det er bare å kjøre dit materialene.Inger.P. skrev:Om du bare vil ha selve "løftet," kan du sikkert avtale med kranføreren på byggeplassen. Dette forutsetter selvfølgelig at du får leveransen av ditt eget materiale før takstolene monteres.
Det tar ca 3 måneder å bygge ferdig huset innvendig. Du har m.a.o. god tid til å velge tapet og farge. Skal du kjøpe dette gjennom A-hus eller på egen hånd?
Jeg er nok en av de som er "minst anonym" her på forumet. Klart du kan maile meg privat - eller sende melding til meg gjennom forumet. Nå må jeg dog lufte hunden![]()
Tapet og farge går også gjennom A-hus.
Er det nødvendig å lufte hunden når man har en stor hage?
Hvis du ser øverst på siden når du er inne på forumet, så i sidehodet står det forhåpentligvis i det grå/grønne feltet noe i stil med; "Hei, SJODR, du har 1 meldinger."
Bare trykk på "1 meldinger" teksten så skal du kunne lese meldingen.
Bare trykk på "1 meldinger" teksten så skal du kunne lese meldingen.
Klikk her for å svare