18.811 lest ·
20 svar
19k lest
20 svar
Inngangstak, synspunkter og meninger
Sette opp et gammelt hus på grunn av plassmangel for annet, synes knapt på 10m Helt ok
F
fredrik.johansson
Huseier
· Skåne
· 1 768 innlegg
fredrik.johansson
Huseier
- Skåne
- 1.768 innlegg
Jo, jeg har vurdert plasttaket, de er jo både billige, smidige og fyller sikkert samme funksjon. Men vi er nokså enige om at de ikke passer i det hele tatt på huset. Ser for meg et pusset hvitt hus som idealet for sånne.
Så er det jo gøy å snekre!
Hva syntes dere om min siste variant?
Så er det jo gøy å snekre!
Hva syntes dere om min siste variant?
Medlem
· Blekinge
· 10 117 innlegg
Jeg vil bare si at Fredriks omarbeidede forslag i innlegg #11 er utmerket! Bygg det.
F
fredrik.johansson
Huseier
· Skåne
· 1 768 innlegg
fredrik.johansson
Huseier
- Skåne
- 1.768 innlegg
Klikk her for å svare

