Hei!
Jeg har tenkt å bruke stålstendere når jeg setter opp et antall nye innervegger. Bør man sette trebjelker i døråpninger for å feste dørkarmene i? Eller går det bra å feste dørkarmene i stålstenderne? Er redd for at det blir ustabile innfestinger.
Mvh
Martin
Jeg har tenkt å bruke stålstendere når jeg setter opp et antall nye innervegger. Bør man sette trebjelker i døråpninger for å feste dørkarmene i? Eller går det bra å feste dørkarmene i stålstenderne? Er redd for at det blir ustabile innfestinger.
Mvh
Martin
Jeg har for meg at jeg har lest noe på danogips/gyproc eller norgips side om hvordan man gjør det.
Vi festet 45/70-virke i stålstenderen som karmen skal skrus i. Håper det fungerer den dagen vi setter en karm i hullet.
Vi festet 45/70-virke i stålstenderen som karmen skal skrus i. Håper det fungerer den dagen vi setter en karm i hullet.
Klikk her for å svare
