Heisann,
Vi planlegger å innrede garasjen vår til soverom og en ny grovinngang.
Den nåværende platen i garasjen er uisolert, så vi tenkte å bruke nivellgulv og over det legge vannbåren gulvvarme og deretter laminat/parkett på soverommene og gulvgips->fliser i grovinngangen.
Som sagt, over nivellbjelkene tenkte jeg å legge sporet gulvsponplate, men lurer på hvordan man gjør med innerveggene. Legger jeg sporet gulvsponplate over hele området først og bygger deretter opp innerveggene oppå disse, eller begynner jeg med innerveggene og deretter legger gulvspon mot disse?
Årsaken til Nivell er kun fordi det er det vi har fått anbefalt av snekkere som har sett på arbeidet. Men en av fordelene vi ser er å kunne legge sløyfene for rørføringen til de ulike rommene i tomrommet under isolasjonen.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.